Mezinárodní skupina společností AsstrA-Associated Traffic AG nabízí komplexní dopravní a logistické služby nezbytné pro organizaci přepravy zboží v rámci expresních kontejnerových vlaků.
Odborníci společnosti AsstrA analyzují potřeby zákazníka, vlastnosti nákladu a nabízejí optimální podmínky pro skladování a přepravu zboží. Díky úzké spolupráci se železničními stanicemi, dopravními společnostmi, sklady a dalšími spolehlivými partnery v různých zemích udržuje společnost AsstrA vysokou úroveň všech služeb.
VÍCE INFORMACÍ
- 
														
✅ SLUŽBYZákazníci společnosti AsstrA obdrží na železničních terminálech komplexní služby pro přepravu nákladu:
- doručení na stanici a následné odeslání nákladu,
 - dodávka „od dveří ke dveřím“ automobilovou dopravou,
 - překládka,
 - manipulace a skladování zboží,
 - bezpečnostní kontrola a monitorování polohy zboží,
 - tranzitní celní odbavení,
 - služby týkající se pojištění nákladu,
 - vyřízení železničních dokumentů,
 - zastupování zájmů klienta ve třetích organizacích.
 
 - 
														
✅ NÁKLADDíky dlouholetým zkušenostem týmu AsstrA v oblasti přepravy a logistiky získávají zákazníci společnosti celou řadu služeb pro zasílání zboží z různých odvětví, včetně:
- spotřebního zboží,
 - chemikálií, pryže, plastových výrobků,
 - automobilových dílů,
 - zařízení a náhradních dílů,
 - spotřební elektroniky,
 - oblečení, obuvi, galanterie.
 
Při organizaci přepravy je nutné, aby klienti věnovali pozornost obecným pravidlům procesu:
- Zákazníci nezávisle dodají zboží na stanovené místo odeslání nebo toto provede AsstrA v souladu s přepravní objednávkou.
 - V případě přepravy od odesílatele (od dveří do dveří, od dveří k vlakové stanici) musí být náklad doručen na stanici 4 dny před jeho odesláním.
 - Dodání nákladu na stanici odeslání bude organizováno nejpozději 7 dní před odjezdem vlaku.
 - Kontrola nákladního prostor proběhne před odjezdem vlaku.
 - Celní odbavení se uskuteční nejpozději dva dny před odjezdem vlaku.
 - Při odesílání sběrného nákladu nesmí hmotnost jednoho nákladu přesáhnout 2 tuny a délku - 3 metry. V opačném případě se k sazbě použije násobící faktor.
 - V Číně odesílatel poskytne dokumenty, stejně jako vývozní licence a certifikáty požadované pro dovozní a vývozní celní postupy.
 
Díky dlouholetým zkušenostem týmu AsstrA v oblasti přepravy a logistiky získávají zákazníci společnosti celou řadu služeb pro zasílání zboží z různých odvětví, včetně:
- spotřebního zboží,
 - chemikálií, pryže, plastových výrobků,
 - automobilových dílů,
 - zařízení a náhradních dílů,
 - spotřební elektroniky,
 - oblečení, obuvi, galanterie.
 
Při organizaci přepravy je nutné, aby klienti věnovali pozornost obecným pravidlům procesu:
- Zákazníci nezávisle dodají zboží na stanovené místo odeslání nebo toto provede AsstrA v souladu s přepravní objednávkou.
 - V případě přepravy od odesílatele (od dveří do dveří, od dveří k vlakové stanici) musí být náklad doručen na stanici 4 dny před jeho odesláním.
 - Dodání nákladu na stanici odeslání bude organizováno nejpozději 7 dní před odjezdem vlaku.
 - Kontrola nákladního prostor proběhne před odjezdem vlaku.
 - Celní odbavení se uskuteční nejpozději dva dny před odjezdem vlaku.
 - Při odesílání sběrného nákladu nesmí hmotnost jednoho nákladu přesáhnout 2 tuny a délku - 3 metry. V opačném případě se k sazbě použije násobící faktor.
 - V Číně odesílatel poskytne dokumenty, stejně jako vývozní licence a certifikáty požadované pro dovozní a vývozní celní postupy.
 
 - 
														
✅ GEOGRAFIEKaždý den tým AsstrA zajišťuje správnou manipulaci s nákladem na největších železničních stanicích. Zkušení zaměstnanci přepravně-logistického poskytovatele berou v úvahu vlastnosti přepravovaného zboží, analyzují individuální požadavky zákazníka, tvoří optimální trasu pro přepravu z Číny do zemí střední Asie, SNS, pobaltských států a Evropy.
 - 
														
✅ VÝHODY1. Roky zkušeností v oboru. Skupina společností AsstrA se zabývá železniční přepravou již více než 20 let. Všechna řešení a návrhy odborníků pro obsluhu nákladu jsou testovány dlouholetými zkušenostmi příjmu, expedice a zpracování nákladu na různých železničních terminálech.
2. Individuální přístup. Každý klient přepravní a logistické společnosti AsstrA obdrží profesionální servis od zkušených odborníků. Komplexní služby zahrnují celý řetězec postupů při přijímání a odesílání zboží na různých železničních terminálech.
3. Spolehlivost a bezpečnost. Společnost AsstrA-Associated Traffic AG uzavře smlouvy o pojištění odpovědnosti za přepravovaný náklad s limitem 3 000 000 EUR za každou pojistnou událost. Pojistné krytí zajišťují zkušení partneři ze Švýcarska - Zurich Versicherungs-Gesellschaft AG (Zurich pojišťovna s.r.o), Basler Versicherung, Aktiv Assekuranz.
 - 
														
✅ DOKUMENTYSpolečnost AsstrA bere v úvahu změny v místních a mezinárodních pravidlech regulujících přepravně- zasilatelské služby a také kontroluje dodržování hygienických norem pro skladování, zpracování a přepravu různých druhů zboží. Díky zkušenostem a kvalifikaci poskytuje tým AsstrA rychlé a vysoce kvalitní služby na mezinárodních železničních terminálech.
Pro železniční přepravu zboží existuje řada omezení.
Hmotnost:
- hmotnost nákladu v 20 "kontejneru - 20 000 kg;
 - hmotnost nákladu v 40 "kontejneru 40 "- 20 000-25 000 kg.
 
Velikost a hmotnost nákladu:
- k přepravě je přijímáno zboží, balené na paletách (120 x 80 cm, 1 500 kg) nebo v krabicích;
 - Je zakázáno, většinou železničních operátorů, přepravovat těžké náklady (ocelové cívky, zařízení).
 
Další omezení:
- Nebezpečné zboží (ADR) je zakázáno přepravovat prostřednictvím čínských železnic.
 - Sankcionované zboží není možné přijmout k přepravě.
 - Exportní celní odbavení musí být provedeno na stanici, ze které je vlak vypravován.
 - Dovozní celní odbavení není povoleno na pohraničních stanicích, pouze ve stanovených místech.
 - Počet kontejnerů ve vlaku: 41 x 40 "nebo 82 x 20".
 
Zařízení používaná provozovateli rychlých vlaků:
- 20 "v párech (zásilka v tomto typu kontejneru není možná ze všech stanic);
 - 40 ", 40" HC;
 - 40 ", 45" RC nejsou poskytovány všemi provozovateli;
 - 20''OT, 40''OT nejsou poskytovány všemi provozovateli.
 
 - 
														
 LOKÁLNÍ SERVIS V EVROPĚ (POLSKO, NĚMECKO)AsstrA odborníci nabízejí následující služby pro překládku z / do polských železničních stanic:
- Malaševice (terminál) - distribuce nákladu do Německa, České republiky, Rumunska, Maďarska a Slovenska;
 - Varšava (terminál) - distribuce nákladu do Německa, České republiky, Rumunska, Maďarska a Slovenska.
 
Skupina společností AsstrA-Associated Traffic AG nabízí následující služby pro překládku z / do železničních stanic v Německu:
- Duisburg (terminál) - distribuce do jiných měst v Německu, Belgii, Anglii, Francii, Španělsku, Itálii, na Slovensku, v České republice, Maďarsku a Rumunsku;
 - Hamburg (terminál) - distribuce do jiných měst v Německu, Belgii, Anglii, Francii, Španělsku, Itálii, na Slovensku, v České republice, Maďarsku a Rumunsku;
 - Mnichov (terminál) - distribuce do jiných měst v Německu, Itálii, Rakousku, Švýcarsku, Maďarsku;
 - Norimberk (terminál) - distribuce do dalších měst v Německu, Itálii, Rakousku, Švýcarsku, Maďarsku, Francii, Španělsku.
 
Na železničních terminálech v Duisburgu, Hamburku, Norimberku, Mnichově, Malaševicích, Varšavě, Lodži poskytovatel přepravy a logistiky zajišťuje služby pro:
- dovozní a vývozní celní odbavení,
 - tranzitní celní odbavení,
 - registraci přepravních dokumentů,
 - silniční dodávku ke dveřím příjemce (FCL, LCL),
 - překládku podle schématu "kontejner-sklad-sklápěcí vůz".
 
Na železničních terminálech v Malaševicích, Varšavě, Lodži jsou také poskytovány opravy kontejnerů.
 







.png)



























































										