Úroveň služeb v mezinárodní nákladní dopravě je výsledkem koordinované práce logistické společnosti a transportních partnerů. Je to ukazatel konkurenceschopnosti a nedílná součást rozvoje. Je zde důležité brát v úvahu zpětnou vazbu a rozvíjet věrnostní programy, abychom získali zájem partnerů a v důsledku toho vybudovali dlouhodobou spolupráci.
Zavedení informačních technologií do pracovních postupů poskytne nezbytný základ pro aktivaci partnera. Vztah „speditér-přepravce“ se za posledních pět let výrazně změnil. Dialogy a pracovní postupy byly přeneseny do online platforem, messengerů a chatu. Tato implementace IT řešení šetří čas na komunikaci, snižuje vzdálenost mezi odesílatelem a příjemcem informací. A vývoj našich vlastních IT zdrojů zaručuje bezpečnost a spolehlivost přenášených dat. Ve skutečnosti díky rychle se rozvíjejícím technologiím a automatizaci procesů žije svět logistiky „v daném okamžiku“.
Pro koordinovanou práci s dopravními partnery vyvinula AsstrA svůj vlastní produkt IT - portál pro online distribuci objednávek mezi dopravci „Supplier’s Portal“. Zaměstnanci AsstrA zadávají objednávky v PD, které nejsou dostupné na jiných burzách a webech. Prioritním cílem je automatizace a transparentnost spolupráce. Optimalizací pracovních procesů, zjednodušením komunikace mezi zaměstnanci, automatizací rutinních operací se sníží náklady a zlepší se kvalita služeb hlavního článku v celém řetězci dodavatel - Klient.
Přístup ke zdroji je již otevřen 2 500 společnostem. V portálu pro dodavatele jsou k dispozici:
- úplné informace s nabídkami přepravnich toků AsstrA,
- aktuální nakládky přepravce,
- stav
- umístění vozidla na mapě s odhadovanou dobou příjezdu,
- příslušnou elektronickou dokumentaci
„Ve spolupráci s vývojářem řešení pro integraci systémů GPS / Telematika do jediné databáze AsstrA pokrývá území pro sledování nákladu firemních Klientů. Společnost má 140 GPS operátorů z 20 zemí světa, kteří dostávají informace o poloze nákladu,“ vysvětluje Andrei Zazulinski, zástupce provozního ředitele pro IT řešení ve skupině společností AsstrA.
O práci v „Supplier’s Portal“ se seznamujeme s partnery AsstrA - dodavateli dopravních služeb společnosti o práci v kabinetu dodavatele
Alkhovik Anna, „Primway” OOO
V Supplier’s Portal je možné využít mnoho funkcí, z čehož jsme samozřejmě rádi. Změna práce v nové podobě nebyla obtížná, protože jsme pochopili, že to pro nás bude v první řadě prospěšné. Uvědomovali jsme si zlepšení práce a optimalizaci procesů, včetně komunikace. Zbavili jsme se zbytečných hovorů a zpráv, což nám umožnilo soustředit se na prioritní úkoly.
Vjacheslav Bondar, pobočka Mogilev Autobusově depo č. 1 společnosti „Mogilevoblavtotrans“ OAO
Supplier’s Portal je bezpochyby hoden pozornosti. Jedná se o snadno použitelný a rychlý způsob komunikace. Zdroj je pohodlný jak pro stranu dopravce, tak pro stranu spedice. Pomocí filtrů najdeme požadovaný směr přepravy a bez prodlení přebereme zboží. Cílem návrhu je nejen shromažďovat žádosti o přepravu, ale také vydávat faktury prostřednictvím Supplier’s Portal.
Natalya Rylik, „KTL” OOO
Seznámení s Supplier’s Portal právě začíná, ale už jsem měla možnost pracovat s kartami Objednávky a Nabídky. Okamžitě si všimla možnosti dalšího sdělení e-mailem, po zaslání žádosti na Supplier’s Portal. Díky tomu rychle reaguji a mohu pracovat s objednávkou.
Roman Shandrikov, „Cargo Line“ OOO
Supplier’s Portal AsstrA je 8. div světa. Tým cítí euforii při pouhé myšlence pracovat na této platformě. Vše nám vyhovuje, každému se líbí, všichni jsou šťastní. Děkujeme vám za příležitost vyjádřit názory zaměstnanců společnosti Cargo Line OOO.