Rozdělení značek dle segmentů
Obecně nejsou žádné významné rozdíly mezi jednotlivými středoevropskými zeměmi v podílu jednotlivých segmentů. Nejvíce expandují obchody s módou, které jsou již tradičním tahounem mezi všemi segmenty. V roce 2017 se v průměru podílely na 46 % všech nově příchozích do zemí střední Evropy. V Česku a Rusku dosahovaly až 55 %, největší podíl z monitorovaných zemí, v Polsku rovných 50 %. Mezi ty nejzajímavější patřily Palmers (Praha, Budapešť), Karl Lagerfeld (Praha), Superdry (Slovensko), L.K.Bennett (Rusko) či vstup české Alpine Pro do Polska. Z hlediska cílení zákazníka co se módy týče, převládaly značky zaměřené na masový trh s 58 %, druhou příčku obsadily značky prémiové tvořící 39 %.
Středoevropský region je magnetem také pro luxusní značky, a to ve všech segmentech. Z valné většiny míří do Prahy, kam v posledních dvou letech přišly Celine, Tory Burch, Patek Philippe, Rolls-Royce a Breiling. Všechny otevřely v pražské ulici Pařížská. Ta se dlouhodobě profiluje jako přední lokalita luxusu. Potvrzuje to i Louis Vuitton, který již třikrát rozšířil své prostory na této prestižní adrese. Rusko, díky své silné kupní síle ruské elity, zaznamenalo v posledních dvou letech příchod pěti nových luxusních značek, stejně jako Praha. Do Maďarska přišla ve stejném období značka Rolex.