Přestupný rok 2020, nesrovnatelný s žádným jiným, skončil. Uplynulý rok nám vždy připomene vypuknutí pandemie koronaviru, který obrátil vzhůru nohama náš obvyklý život na planetě.
V takových omezeních a nových podmínkách spontánně nebo nuceně vznikají nová alternativní řešení. Za posledních 366 dní došlo k dramatickému přechodu do digitálního prostoru. Tradiční offline konference, výstavy, setkání a další události začaly zvládat nové modely interakce. Výjimkou nebyla ani obchodní konference AsstrA Viva, která se konala v lednu 2021. Akce každoročně shrnuje výsledky uplynulého roku, udává vývojové trendy pro příští rok a oceňuje nejlepší zaměstnance na základě jejich výkonu.
![]()
Katerina Snegireva
"V životě došlo ke změnám, takže výroční konference již nemohla probíhat v obvyklém offline formátu. Bylo nutné přijít s čerstvým a nekonvenčním řešením, abychom sestavili tým ze dvou desítek zemí, shromáždili kolegy online a inspirovali je k ambiciózním plánům, říká Katerina Snegireva, vedoucí marketingového oddělení. Abychom tým spojili na jednom místě, byla spuštěna podniková aplikace Event.rocks, kde se zaregistrovalo 755 účastníků. Zaměstnanci si vyměnili zprávy, fotografie a hlavně sledovali konferenci naživo."
Slogan poslední akce Let’s Go Digital, Let’s Do Quality nebyl zvolen náhodou. Rok 2021 je definován jako rok přechodu na úroveň vysoce kvalitních služeb a implementace digitálních produktů. Strategie kvality je důležitá pro další rozvoj podnikání v následujících letech. Tento koncept byl projednán a postupně implementován během 2 dnů konference.
Program AsstrA Viva 2021 zahrnoval projev přizvaného futurologa z Kodaňského institutu CIFS (Copenhagen Institute for Future Studies) o trendech v logistice, přednášku doktora psychologie o emoční inteligenci, dálková propojení a tematické prezentace tuctu řečníků AsstrA z různých míst.
Podle Dmitrije Pshenichneho, manažera klíčových vztahů s klienty, byla akce organizována na nové a profesionální úrovni.
![]()
Dmitry Pshenichny
"Dnešní moderní komunikační technologie, kreativita a nadšení kolegů učinily akci jasnou a nezapomenutelnou. Účastníci, online i offline, diskutovali s řečníky o problémech, kterých se zaměstnanci AsstrA tak obávali. Bylo to naprosté ponoření do digitálního prostoru."
Digitalizace a kvalita jsou pohodlím a výhodou pro korporátní klienty a přepravní partnery společnosti. Rok 2020 dal impuls okamžitému přechodu do práce online, čímž dokázal, že budoucnost patří technologiím. AsstrA každý den pracuje na kvalitě služeb a postupně se přibližuje k cíli vstupu do TOP 10 poskytovatelů logistiky v Evropě.