4.- 7. června letošního roku se Mnichov opět stal lákadlem pro představitele logistických firem z celého světa. Na výstavě Transport Logistic 2019 se předstvilo více než 2 300 firem ze 63 zemí, a počet 64 000 návštěvníků zajistil výstavě status „největší světové logistické akce“.
Tohoto největšího setkání se opět zúčastnila přepravní a logistická skupina AsstrA-Associated Traffic AG. Podle Dmitryho Laguna, prezidenta AsstrA-Associated Traffic AG, byl rozsah celé akce naprosto ohromující.
"Jedná se opravdu o nejambicióznější událost ve světě logistiky, kterou žádná společnost pracující na mezinárodní úrovni nemůže vynechat."
Transport Logistic je místem setkání přepravních firem a jejich potenciálních klientů, místem, kde se rodí budoucnost logistiky. Diskuse byla zaměřena na obchodní válku mezi Čínou a Spojenými státy, krizi na trhu řidičů, New Silk Road ( Novou hedvábnou stezku ) a způsoby automatizace dodavatelských řetězců. Podle Vladislava Laguna, vedoucího projektu AsstrA USA, byla akce pořádána i pro úroveň drobnějších záležitostí.
„V důsledku intenzivního budování sítí se nám podařilo rozšířit a posílit profesní vazby.“
Stánek společnosti přilákal návštěvníky nejen svými pestrými barvami, ale i aktuálním sloganem „Spojeni s Novou hedvábnou stezkou“.
„Každá společnost se snažila být jedinečná. Vizuální složka a jasný design učinily ze stánku AsstrA jedinečný umělecký výkon, který zapůsobil na každého návštěvníka, “komentuje Natalia Jeremenko, ředitelka marketingu a prodeje.
Johannes Kubbutat specialista v oblasti prodeje dodává: „Stánek AsstrA vyčníval mezi ostatními. To bylo zaznamenáno jak klienty, kteří přišli na setkání, tak hosty celé akce. Uvolněná a příjemná atmosféra v našem stánku přispěla k příjemné a plodné komunikaci. “
Do první pětice největších vystavovatelů hned po Německu patřilo Holandsko, Itálie, Belgie, Francie a Polsko. Počet vystavovatelů z Číny se zdvojnásobil, protože Čínské společnosti aktivně hledají partnery v rámci projektu „Nová hedvábná stezka“.
Ekaterina Karpovičová, odbornice na trh zaměřený na Německo, říká:
„Velice mě ohromil rozsah celé výstavy. Mezi návštěvníky patřili zákazníci, dopravci, lodní dopravci, železniční a letečtí partneři. Zvláště mě překvapilo množství potenciálních zákazníků, kteří se díky aktuálnímu sloganu AsstrA "Spojeni s Novou hedvábnou stezkou" zajímali o železniční přepravu z Číny. Jednání byla úspěšná, což jistě povede k uzavření nových smluv a navázání silných obchodních vazeb. “
Julie Sadovodová, vedoucí oddělení prodeje projektové logistiky a regionu DACH, sdílí své dojmy:
„Výsledky každé události lze vyhodnotit o rok později nebo dokonce několik let po jejím konání. Zároveň jsou zde klienti, se kterým se podařilo navázat dialog právě prostřednictvím této výstavy. Zde sehrál významnou roli jasný design a příjemná atmosféra v našem stánku.“
„K vyhodnocení konkrétních výsledků je nutný určitý čas, ale už nyní můžeme s jistotou říci, že setkání v Mnichově s mnoha zájemci nebylo poslední,“ shrnuje Marco Lakhmund, manažer pro rozvoj globálních vztahů s klienty.