Úspěch znamená dosažení stanovených cílů. Zní to banálně, přesto se pod tímto pojmem skrývá spletitý mechanismus, jehož práce závisí na mnoha faktorech. Dosažení úspěchu závisí nejen na možnostech, zkušenostech, kompetencích, které máme, ale také na troše štěstí. Jiným obzvlášť důležitým faktorem, který má vliv na úspěch prováděného podnikání, jsou osvědčení partneři. Experti z dopravně-logistické skupiny AsstrA-Associated Traffic AG vědí, že důvěryhodní a loajální dodavatelé jsou klíčem k úspěchu.
Co je to úspěch? Jak ho lze změřit? Kdy můžeme považovat určité dosažení cíle za úspěch, a kdy nikoli? V dopravně-logistické oblasti má úspěch mnoho definic a podob, jeho hlavní náplní jsou především spokojení zákazníci. Základními faktory spokojenosti Objednatele jsou dodávka v termínu, odpovídající finanční podmínky a bezpečnost přepravovaných nákladů. Uvedené aspekty však nezávisí výhradně na expertech AsstrA. Odpovědnost za úspěch dopravy nesou ve velké míře dodavatelé přepravních služeb.
Specialisté z AsstrA věnují mnoho pozornosti procesu výběru přepravců. Díky bohatým zkušenostem přesně vědí, jak odlišit podvodníky od solidních dodavatelů, kteří zaručují rychlou a bezpečnou přepravu nákladu.
Specialisté pro řízení vztahů s dodavateli z oddělení SRM AsstrA důkladně prověřují potenciální dodavatele přepravních služeb, čímž sledují eliminování podvodníků. Tomuto detailnímu ověření jsou podrobovány především registrační dokumenty, licence a pojistné smlouvy odpovědnosti přepravce za škodu. Kontrole podléhá také faktická možnost realizace dané dopravy přepravcem. Důležitou úlohu hraje také ověření důvěryhodnosti potenciálního Partnera. Pracovníci oddělení SRM ověřují kontaktní údaje uvedené oprávněným zástupcem přepravce, když kontrolují shodnost telefonních čísel a e-mailových adres s údaji, jaké se vyskytují v registračních databázích, v dokumentaci, na dopravních burzách a ve veřejně přístupných informačních zdrojích. Ověřovány jsou také reference dodavatelů.
Nejdůležitějším faktorem podmiňujícím spolupráci AsstrA s daným přepravcem je kvalita a technické parametry nabízených vozidel. Vedoucí oddělení AsstrA v Německu, Alexander Monsch, zdůrazňuje:
„Každá dopravně-logistická firma nabízející produkty a služby na příslušné úrovni a za dostupnou cenu, se může stát naším Partnerem. Vybíráme toho dopravce, který nabízí nejlepší služby z hlediska poměru ceny ke kvalitě. Naším základním standardem při spolupráci s dodavateli je především dostupnost vozidel, která splňují emisní normy Euro-5 a Euro-6. Mnoho pozornosti věnujeme také tomu, zda přepravci mají aktuální pojistné smlouvy odpovědnosti za škodu. Dodržování všech zásad je zárukou úspěšné přepravy”.
Činnosti, jež jsou v souladu se zvláštním postupem spolupráce s dodavateli, umožnily společnosti AsstrA navázat spolupráci s mnoha důvěryhodnými a loajálními Partnery. V současné době využívá kapitálová skupina služeb cca 9 700 přepravců. Podle údajů za rok 2018 každý z Partnerů obsluhuje průměrně 3 různé státy.
„Rozvinuté portfolio dodavatelů a působnost v zemích po celém světě umožňuje společnosti AsstrA nabízet dopravně-logistické služby téměř na všech trasách. Při dodávání zboží ve spolupráci se zkušenými přepravci dodáváme našim zákazníkům také úspěch," shrnuje Alexander Monsch.